Thursday 8 October 2015

GALERI GAMBAR - BUNGA ROSE


BUNGA ROSE....BUNGA MAWAR...
KETENANGAN MEMIKAT JIWA














Maksud Disebalik Warna:


Merah – lambang cinta , keberanian , penghargaan , romantik , dan kehangatan.
Kuning – lambang kegembiraan , kebahagiaan , kebebasan dan persahabatan.
Putih – lambangkehormatan dan kesucian hati.
Merah Jambu – lambang bergaya dan kesyukuran.
Merah Jambu Pekat – lambang terima kasih.
Merah Jambu Cair – lambang sedih , simpati dan persahabatan.
Jingga – lambang teruja dan bangga.
Biru – lambang misteri , khayalan dan mengharapkan peluang baru.
Gabungan Merah dan Putih – lambang penyatuan.
Gabungan Merah dan Kuning – lambang setia dan gembira.

Maksud Disebalik Bilangan

1 ros – cinta pandang pertama , kamu adalah orang yang ku tunggu-tunggu.
2 ros –  kita saling mencintai antara satu sama lain.
3 ros – I LOVE U.
6 ros – aku ingin menjadi milikmu.
7 ros – aku tergila-gilakan kamu.
9 ros – sebuah cinta yang kekal kekal bersama selagi kita hidup.

10 ros – you’re perfect! 😀
11 ros – kamu amat berharga bagi ku, dan kamulah orang yang paling aku cintai.
12 ros – Kau pelengkap dan kekuatanku be my steady,
13 ros – peminat rahsia secret admirer. 
15 ros – aku benar-benar menyesal. Maafkan aku!
20 ros – Percayalah, aku ikhlas terhadap mu.
21 ros – aku tercipta hanya untuk kamu.
24 ros – tidak berhenti-henti memikirkan kamu… 24 jam sehari.. 😀 
33 ros – untuk mengucapkan ‘ I LOVE YOU ‘ dengan penuh kasih sayang.
36 ros – aku akan sentiasa kenang saat-saat romantis kita.
40 ros – Aku benar-benar mencintaimu!
50 ros – aku takkan pernah menyesal dengan cinta ini.
99 ros – aku mencintai mu selama hayat ku. 
100 ros – akan kekal hidup bahagia bersama sehingga 100 tahun , kekal bersama sehingga hari tua.
101 ros – Kau adalah satu-satunya you are my one and only one.

108 ros – please marry me honey???? 😀
365 ros – tidak akan berhenti memikirkan kamu setiap hari.
999 ros – cinta kita kekal abadi selamanya.


No comments:

Post a Comment